۱۲ پاسخ

رگ سیاتیک دردش عادی ، من از اول بارداری گرفته دوطرفه ، دردش خیلی بده با استراحت خوب میشه ، احتمالا یا زیاد راه رفتی یا سرپا وایستادی

سلام خوبی کمرت درد میکرد چکار کردی خوب شدی من ک دارم میمیرم از درد تاپیکت و خوندم اگ میشه ب منم بگو من خیلی استرس دارم

منم دارم خیلی شدیده ، میگم نمیشه شیاف گزاشت؟

عزیزم درخواست من قبول کن کارت دارم

عزیزم باید استراحت کنی این رگ سیاتیکه کار خاصی نمیشه کرد

منم همینطورم

منم دردشوسمت راستم حس میکنم اذیت میشم

سیاتیکه اوففف

عادیه

خیلی ب. درد میکنه کمی رویش سنگین خودم می افتاد خیلی بد درد میکرد
عادیه،🥺 اما سخت

دقیقا منم این دردو دارم جوری ک نمیتونم شبا بخوابم نمیدونم چیکار کنم

منم ایطور بودم عادیه

سوال های مرتبط