۳ پاسخ

منم وقتی میشینم مخصوصا تو ماشین پایین کمرم خیلی درد میگیره

چسب دردبزن بهترمیشی ازون فلفلیا که قشنگ میسوزونه

من بیشتر پهلو درد دارم ولی همینکه به پهلو دراز میکشم خوب میشم دکترم گفت چون با استراحت خوب میشی مسکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری