بچها من شکمم رونام خیلی میخاره پدرم در اومد چکار کنم🤕🤕

۱۳ پاسخ

منم دارم این زجر رو‌میکشم
ادویه رو‌حذف کن کامل
فست فود حذف کامل
تا زجر نکشی

وازلین بزن چرب بشه

سلام. عزیزم اگر خارشش زیاده و قرمز شده زودتر ب پزشک مراجعه کن.
من چند روز پیش رفتم پیش دکترم یه خانمه اومده بود همینجور خارش داشت دکتر بهش گفته بود به جفت حساسیت داری و براش آمپول نوشته بود

فکر کنم ب جفت حساسیت داری

عرق کاسنی بخور یا چیز سرد مثل خیار توت فرنگی گرمی کردی منم اینطوری شدم دیشب یهوو

من نمیدونستم نباید بخارونم,الان همش ترک خورد😑

چرب کن احتمالا میخاد ترک بخوره 😪

بخاطر خشکی پوسته. تو بارداری پوست خشک میشه. لوسیون بدن بزن مرتب

نخارون اصلا ترک برمیداره

مرتب مرطوب کن

روغن بدن بزن یا کرم لوسیون چون داره پوستت کشیده میشه خارش داره

عزیزم نزار پوستت خشک بمونه…
من از ۳ ماهگیم هر شب وازلین فیروز میزنم به شکمم خیلی برام خوب بود حتی یه دونه ترک هم نخوردم با اینکه پوست به شدت بدی دارم..

چرپش کن

سوال های مرتبط

مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری