۶ پاسخ

همش ملین بخور
کیوی رسیده خیلی به من کمک میکنه
خاک شیر ولرم هم ناشتا خوبه

کیوی حیلی عالیه روزی دوسه تا بخوری مشکلت حل میشه

شربت لاکسی‌ژل روزی دو قاشق بخور خوب میشی هیچ ضرری هم نداره

یبوست اصلا خوب نیست رفتی دکتر دارویی چیزی بگیری؟

سوزش مقعد کلافم کرده

دکترم هیچی نداده غیر شربت لاکسی ژل مه اونم اثر نداره
میوه هم کیوی الو بخارا قبلا اثر میکرد الان نه

سوال های مرتبط