هیچی نترس اگر قبلا بواسیر نداشتی این بواسیر دوران بارداریه ک معمولا مشکلی نداره ب دکترت بگو ببینم مگه پمادی چیزی لازمع مصرف کنی
خودش خوب ميشه اگه درد داشتي تو. وان اب گرم بشين يك ربع واسه يبوستت هم انجير بخور تا اذيت نشي
پاهاتون بتز کن بخواب خوب میشه فقط برا درد نکشی پاهاتون باز کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.