دیگه فقط شاخ در نیاوردیم.من اوایل بارداری دچارش شده بودم خوب شد الان دوباره عود کرد دارم عذاب میکشم.
منم دچارشم😭😭😭
درد داره؟
منم دارم..
به دکترم گفتم گفت مشکلی نیست طبیعیه توی بارداری
اگه زایمانت طبیعی باشه بیشتر میزنه بیرون خطرناک نیست ولی بعد یه مدت درد میگیره تیر میکشه به خونریزی هم میرسه مجبوری صبر کنی تا به اصطلاح دکترا برسه تا عمل کنی شاید الان اولش باشه با کرم همورویید بهتر بشی
یک عذاب الهی است
با اینکه قبل بارداری نداشتم
یبوستم نداشتم دراوردم
برای من بعد زایمانمم خوب نسد.ولی الان اذیتم نمیکنه
عادیه بعدا میره منم دارم فعالیت بیشتر بشه بزرگتر هم میشه
بعذ یکهفتهخوب میشه درد ایناش وکوچیکمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.