۲۰ پاسخ

شربت لاکسی ژل. شیاف گلیسیرین

فقط کیوی بخور زودی خوب میشی

روزی دو تا سه بار قبل از غذا چند قاشق روغن زیتون رو با آب گرم بخور بعدش پنج شش تا انجیرو از چند ساعت قبلش که خیس کردی توی آب گرم روش بخور ،نون بربری با کره و پنیر هم در طول روز مثلا صبحانه بخوری عالیه یا عصرانه

کیوی ، پرتقال و خیار زیاد بخور ..

من از وقتی وارد ماه هشت شدم یبوستم که شدید شده سعی میکنم دیگه هرروز دوتا کیوی رو بخورم و غذام با روغن زیتونه ،برگه زردآلو رو با آب ولرم بزار هرشب خیس بخوره تا فردا صبحش هرروز بخور
ولی باز هیچ چیزی هیچ چیزی مثل کیوی تأثیر نمیزاره

من شربت لاکتولوز خوردم

انجیر بخور

یک کیلو کیفی رسیده بزار جلوت فقط بخور
یا برگ آلو اونم زیاد باید بخوری
منم گاهی خوبم گاهی بشدت یبوست اینارو میخورم بهتر میشم
هندوانه هم خوبه

کیوی سریع تاثیر میزاره
من روزی ۳ تا ۴ تا میخورم یکجا

خیلی سریع میخوای فوری شیاف گلیسیرین و اماله کردن جوابه
اونم دکترت باید بگه حتما نه سرخود
به من گفت اگر یبوستت خیلی در حد زور خشک بود انتهای روده
با پوار بینی یا گوشه ی شلنگ که صابون زدی کمی داخل مقعدت آب وارد کن به اندازه چند لحظه
بعد یهو خودش با فشار خارج میشه

منم وحشتناک داشتم روزی دوتا کیوی با لواشک درمونم شده

کیوی
هندونه هم خوبه

من از اول بارداریم خیلی اذیت شدم هربار میرم دسشویی خون ریزی میکنه مقعدم باهیچیم خوب نمیشم دکترم کپسول فیتولاکس داده پودرفیبروگل داده شربت لاکتولوز داده هرصب اب جوش میخورم خاک شیر میخورم سالاد وسبزیجات همیشه میخورم انگار نه انگار🥲

کیوی یا گوجه بخور

لاکسی ژل

شربت منیزیم هیدروکساید
کیوی
شیر هم خوبه رو من جواب داد

منم آلو و پرتغال میخورم برطرف میشه شما هم امتحان کن

من خیلی شدید گرفتم از اول بارداریم تا الان چندروزه بهتر شدم شربت لاکتولوز میخورم و سبزیجات خیلی زیاااد

شربت لاکسی ژل با نظر دکتر. انجیرخشک

شیاف گلیسیرین محدود میشه استفاده کرد البته بازم باید با دکترتون مشورت کنین

سوال های مرتبط