سلام یبوست گرفتم چی بخورم

۷ پاسخ

خاکشیر و تخم شربتی

هرروز صبح اب ولرم با خاکشیر

بعد زایمان دکتر بهم شریت مگنی میلک داد واقعا خوب بود تو اب قاطی میکردم میخوردم

برا یبوست بعد زایمان دگتز بهم مگنی میلک داد
خیلی خوب بود

انجیر

انجیر خیس خورده عالیه

هر روز ناشتا آب ولرم بخور الان یکم خاکشیر بخور

سوال های مرتبط