بعد زایمانم یبوست شدید گرفتم چی بخورم؟داغون شدم

۷ پاسخ

شربت لاکسی ژل خیلی خوبه

قرص بیزاکودیل بخور منم یبوست گرفتم میخورم معده ام کار میکنه

گل محمدی بجوشون با نبات یه لیوان بخور عالیه

آبمیوه سن ایچ با طعم آلوئه ورا بگیر بخور زود خوب میشی
آلوچه بخور

شربت لاکسی ژل از داروخانه، شیاف گلیسیرین، کمپوت گلابی

کمپوت گلابی .انجیر خیس کن بخور
خاکشیر با آب داغ

شربت برا یبوست از داروخونه بگیر

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد