سلام کسی میدونه برای یبوست چی خوبه بخورم

۱۳ پاسخ

انجیر آلو زرد آلو خشک آب هویج روغن زیتون شیر خاک شیر

کیوی و کاهو

من ک فلفل دلمه میخورم شکمم روان میشه

هویچ رنده کن کمی آبلیمو و روغن زیتون یکمم نمک بزن که بتونی بخوری عالیه عالی

شربت ملین بخور

من که هیچی روم اثر نداشت به جز شربت مگنی میلک

منم یبوست شدید میگرفتم..فقط کیوی ..روغن زیتون..سبزی خیلی استفاده میکنم

انجير خيس كن و بخور

یبوست انجیر خیس کن با آبش بخور
زردآلو خیس کن با ابش بخور
اینا برا من خیلی کارسازن

زیتون تو وعده غذایی قرار بده
آب کافی بخور
میوه صبح عصر بخور حتما ب اندازه
کیوی پرتقاا خوبه
روزی دوتا استکان اب جوشیده ولرم بخور

من ک کیوی بخورم یا لواشک ترشک یا الو خشک بخورم درجا شکمم خوب میشع

کیوی
سالاد با روغن زیتون

سبزی پرتقال زیتون

سوال های مرتبط

مامان میلاد مامان میلاد ۱ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد