۴ پاسخ

من ۹۴ بود قندم تو ماست کدو سبز و خیار رنده میکردم یه کاسه میخوردم شکلات و کیک و شیرینی کلا حذف کردم

.قندتون چنده؟ من سنگک میخورم ب جای نون لواش .قند نمیخورم برنج چن قاشق خیلی مراعات میکنم ولی ا دیروز انسولین میزنم قند ناشتام ۹۸ بود

سرکه سیب بریز تو آب ولرم بخور موقع خواب.
دو تا بامیه نصف کن خیسش کن صبح ناشتا بخور
من یکم رعایت کردم فوری اومد پایین

خیار و کدو خوبه

سوال های مرتبط

مامان پرهام مامان پرهام ۳ ماهگی
مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد
مامان Nilla🎀🍭 مامان Nilla🎀🍭 ۱۴ ماهگی
مامان پناه جون مامان پناه جون روزهای ابتدایی تولد