خانما کسی می‌دونه علائم دیابت بارداری چیه

۶ پاسخ

والا من قند بارداری دارم از اول بارداری هیچ علائمی ندارم معمولیم عین قبل بارداری ولی تو وجودمه انسولین میزنم

از آزمایش مشخصه دیگه
تشنگی و تکرر ادرار گز خود چیزای حاملگی هم هست

تشنگی و تکرر ادرار

منم همش تشنمه یعنی دیابت بارداری دارم؟

چون تکرر ادرار تو حاملگی هست هوس چیای شیرینم هست پس فق میمونه تشنگی

همش تشنه میشی . تکرر ادرار داری . دهنت خشک میشه. همش دلت ضعف میره

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آنیا👶آیکان👶 مامان آنیا👶آیکان👶 ۵ ماهگی
مامان آیهان وآراز💙 مامان آیهان وآراز💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی