والا من قند بارداری دارم از اول بارداری هیچ علائمی ندارم معمولیم عین قبل بارداری ولی تو وجودمه انسولین میزنم
از آزمایش مشخصه دیگه
تشنگی و تکرر ادرار گز خود چیزای حاملگی هم هست
تشنگی و تکرر ادرار
منم همش تشنمه یعنی دیابت بارداری دارم؟
چون تکرر ادرار تو حاملگی هست هوس چیای شیرینم هست پس فق میمونه تشنگی
همش تشنه میشی . تکرر ادرار داری . دهنت خشک میشه. همش دلت ضعف میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.