خانوما علائم زگیل تناسلی چیه؟کسی میدونه

۵ پاسخ

خانما زگیل بخاطر وجود ویروس hpvهست اصلا فریز لیزر نکنید بدتد میشه باید ریشه ای درمان بشه پسر من ۴ سال زیر نظر دکتر بود و هی وضعیتش بدتر میشد ولی یه خانم دکتر بهم معرفی کردن دارو گیاهی داشت بهش دادم مثل معجزه بود بدون اینکه چیزی بزنم به زگیل ها خودشون خشک شدن و پاک شدن

دوست من نوع ۱۶ و پر خطرش رو گرفته..هیج زائده ای نداشت نه خودش نه شوهرش..فقط دوستم موقع نزدیکی خیلی درد داشته و رفت دکتر و پاپ اسمیر مشکوک به ویروس اچ پی وی بود و بعدش دکتر فرستادش آزمایش های دیگه و معلوم شد داشته و از نوع پر خطرش هم داره

بیشتر از همه علائمش عفونت مکرره
تست پاپ اسمیر اچ پی وی بده که خودشون میگن کوتست
بعدش اگه مثلا عفونتی چیزی بود معاینه کولپوسکوپی انجام میدن

علائم نداره مگه ضایعه داشته باشی و یا آزمایش اچ پی وی بدی

عفونت مکرر و زائده ولی گاهی بی علامته شاید فقط ترشح باید اچ پی وی اسمیر بدی تا مشخص شه

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا
روهام مامان هدیه خدا روهام ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا
روهام مامان هدیه خدا روهام ۳ ماهگی