۱۴ پاسخ

منم دارم
هموروئیده

عزیزم اون بیرون زدگی مقعد وقتی باردار میشی میزنه بیرون نگران نباش زگیل نیست

عزیزم بواسیره برا من قبل بارداریم اینجوری شدم. یکم زده بیرون. چون یبوست داشتم. و تو بارداریم همنطور بود. منم پیگیرش نشدم. بعد زایمانم. بیشتر زد بیرون. الان یکم درد دارم چون هنوزم یبوست دارم. یبوست لعنتی خوب نمیشه. برای همین اونم خوب نمیشه. رفتم دکتر بهم پماد داد. نگران نباش

زایمان طبیعی بودی ؟ممکنه بخیه اتع فک میکنی

اون بواسیره عزیزم اضافه ی روده میاد بیرون در اثر یبوست

یبوست داشتی تو بارداری

ن عزیزم بواسیره احتمالا زگیل فقط یدونه نیس چندتاس

احتمالا همورویید گلم برو دکتر

زیگیل نیست بواسیر بایه پماد خوب میشه

عزیزم احتمالا هموروییده

زگیل نیست خواهر هموروییده
مراعات کن ک یبوست نگیری و بیشتر نشه.اوضاع آروم شد برو متخصص بهت دارو یده ک پیشرفت نکنه

اون زگیل نیست هموروئید هست که براثر یبوست

عزیزم شاید گوشت هست
منم فکر میکردم زگیل هست اما مال خود سوراخ مقعد بود که پماد آنتی هموروئید استفاده کردم رفتم

شاید باوسیر باش عزیز

سوال های مرتبط

مامان آنیا👶آیکان👶 مامان آنیا👶آیکان👶 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی