علائم دفع پروتئین کسی میدونه چیه؟

۲ پاسخ

ورم فشار بالا دیگ خیلی شدید حالت تهوع سرگیجه

فک کنم فشار بالا سرگیجه تاری دید سردرد حالت تهوع

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل ۱۱ ماهگی
مامان HAMIN💚 مامان HAMIN💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا ۱۱ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۳ ماهگی