خانما علائم دفع پروتئین چیه

۲ پاسخ

سلام عزیز هر کدوم از این علایم رو داشتی جدی بگیر
ورم،سردرد،سرگیجه،فشار بالا،اضافه وزن یهویی ،تاری دید ،تهوع و استفراغ،درد بالای شکم
اینا چیزایی هست که علایم مسمومیت بارداری هست و دکتر آزمایش دفع پروتئین می‌نویسه اگه خدایی نکرده داشته باشید یکی دوتا علایم رو باید سریع به دکترت بگی

سردرد تاری دید فشار بالا

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان مانیار جوجه💙🐥 مامان مانیار جوجه💙🐥 ۲ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۱۱ ماهگی
مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان HAMIN💚 مامان HAMIN💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا ۱۱ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۱۰ ماهگی