خانما علائم دفع پروتئین چیه؟

۴ پاسخ

من سه هفته پیش یکم دست چپم ورم داشت رفتم دکتر تو آزمایش اولیه نوشته بود تراک ینی کم بعد ادرار ۲۴ساعته دادم ۳۴۶بود بستری شدن

من دارمش ولی علائمی نداره چون بخاطر مسمومیت بارداری نیست
اگر مسمومیت بارداری باشه علائمش فشار بالا .سرگیجه‌ سردرد‌.ورم دست و پا. تاری دید . سردردی که خوب نمیشه .

گفت اگه سردرد یا سرگیجه. اینا داشتی سریع برو بیمارستان

نمیدونم ولی من پاهام بیش از حد ورم داره. دستامم گاهی ورم میکنه. دکتر واسم ازمایش دفع پروتئین اورژانسی نوشته

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 ۸ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۳ ماهگی
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم ۱ ماهگی
مامان مانیار جوجه💙🐥 مامان مانیار جوجه💙🐥 ۲ ماهگی
مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هانا مامان هانا ۱۳ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۱ ماهگی
مامان دلی



🎀 مامان دلی 🎀 ۳ ماهگی
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری