خانوما علائم دفع پروتئین چیه؟

۵ پاسخ

فشار خون بالا من دفع پروتئین لب مرز بود دکترم چیزای شوری شیرین نخوری فشارت هرروز بگیری سردرد سرگیجه داشتی سری فشارت کنترل کنی

جنسیت بچه سومیت چی هست عزیزم ؟

فشار بالا

ورم بدن سرگیجه بی حالی احساس خواب آلودگی

درست نمیدونم ولی فک کنم ورم بدن یکی از علائمش باشه،ولی حتما پیگیری کن

سوال های مرتبط

مامان ماهور و ماهان مامان ماهور و ماهان ۹ ماهگی
مامان دلی



🎀 مامان دلی 🎀 ۳ ماهگی
مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هانا مامان هانا ۱۳ ماهگی
مامان کایان مامان کایان ۱۰ ماهگی
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 ۸ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم ۱ ماهگی
مامان مانیار جوجه💙🐥 مامان مانیار جوجه💙🐥 ۲ ماهگی