خانما علائم دفع پروتئین چیه؟!

۱ پاسخ

سلام تپش قلب تاری دید ورم دست پا فشاربالا
خواهر من همین علائم رو داشت برای هرکدوم دکتر میرفت نمیفهمیدن توی ۳۸ هفته بالا میاورد رفت فشارش گرفتن خیلی بالا بود دیگه گفته بودن برو بیمارستان وقتی رفت سریع سزارین کردنش بچه اش ۲کیلو نیم بود از ۳۰ هفته بوده رشد نکرده بود

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 ۸ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم ۱ ماهگی
مامان مانیار جوجه💙🐥 مامان مانیار جوجه💙🐥 ۲ ماهگی
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هانا مامان هانا ۱۳ ماهگی
مامان ماهور و ماهان مامان ماهور و ماهان ۹ ماهگی
مامان دلی



🎀 مامان دلی 🎀 ۳ ماهگی
مامان شایان مامان شایان روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری