سلام دخترا علائم دفع پروتئین چیه؟

۵ پاسخ

فشار خونه بالا ورم دست و پا

من فقط فشارم بالاست ینی ممکنه

اگ حتی یکی از علائمشو داشتی ازمایششو بده،، منم محل ندادم، حالا ک داروهاشو میخورم خیلی اذیتم

فشارخون بالا ورم پا تاری دید از علائمش

معمولا
با افزایش وزن یهویی
ورم دست و پا و صورت
و فشار خون بالا
یا قند خون بالا این ازمایش رو مینویسن
#یک تجربه از من نمک و فراورده های نمکی رو خیلی کم کنید

سوال های مرتبط

مامان کایان مامان کایان ۱۰ ماهگی
مامان ماهور و ماهان مامان ماهور و ماهان ۹ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان شایان مامان شایان روزهای ابتدایی تولد
مامان آلوچه🫠 مامان آلوچه🫠 ۱۱ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان روزهای ابتدایی تولد