مامانا علائم دفع پروتئین چیه؟

۴ پاسخ

یکیش ورم

ورم. فشارت بالامیره ک سر درد تاری دید
یا هم قندت بالا میره
ولی گاهی دفع داری علائم نداری یعنی فشار و قندت اوکی و باید کنترل کنی چون دفع داری یهو دیدی بالا رف

ورم کردن خارش بدن باید ازمایش بدی معلوم میشه

ورم و اضافه وزن من هر هفته یک تا دو کیلو اضاف میکردم

سوال های مرتبط

مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کایان مامان کایان ۱۰ ماهگی
مامان ماهور و ماهان مامان ماهور و ماهان ۹ ماهگی
مامان دلی



🎀 مامان دلی 🎀 ۳ ماهگی
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 ۸ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم ۱ ماهگی
مامان مانیار جوجه💙🐥 مامان مانیار جوجه💙🐥 ۲ ماهگی
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فرهان مامان فرهان ۱۰ ماهگی