پوفک قند داره
دیابت بیماریه ک علائم نداره
اما خشکی دهان، گرم شدن کف پا
ممکنه از علائمش باشه
خورد و خوراکتو تنظیم کن نوشابه دلستر آبمیوه های شرکتی ، قند مصنوعی و کیک و بسکویت
ماکارونی ، سیب زمینی ، فست فود نخور
ببین من علایمی نداشتم واقعا
دکترمم کفتم گفتم من علایم نداشتم گفت خوب بعضی بدنا دیده نمیشه فقط با ازمایش
من قند دوساعتم بالا میرفت رژیمم داد فرقی نکرد دیگه ی دوماهی هست انسولین میزنم
درکل اهل شیرینی هم اصلا نبودم گفت مال هورموناهست
الانم انسولین میزنم کنترله ولی شیزینی نمیخورم. اگ هم بخورم هوسونه خیلییی کم
ولی کاهو مرتب همراه غذام میخورم همراه نهار و شامم چون برا. قند عالیه
کدو خوبه خیار سبز توت خشک
میوه ب اندازه فقط موز کمتر چون قندش بالاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.