۳ پاسخ

من خیلی رعایت میکنم بازم ۴بار انسولین میزنم روزی ۴بار قندمو چک میکنم،مرغ پ سیب زمینی گریل،کبات تابه ای با نون،انواع اش،ابگوشت،حلیم بدون شکر،تخم مرغ آبپز و غذاهایی مثل قورمه و قیمه چندوقت ی بار که هم هوس نکنم هم رعایت کنم،درکل خیلی سخته من از ۲۵هفته دارم رعایت میکنم قبلشم که شکر مصنوعی نمیخوردم

من رو مرز بوده دوباره باید آزمایشمو تکرار کنم گفت باید دو هفته رعایت کنم ولی من نتونستم جلوی خودمو بگیرم 🤣

منکه نمیتونم جلو خودمو بگیرم همه چی میخورم
دکتر گفته رعایت کنم دوباره ازمایش بدم نشد انسولین

سوال های مرتبط