۷ پاسخ

اره بخدا

من قند بارداری دارم نهار وشام فقط میترسم بچه وزن نگیره

قند مصنوعی رو حذف کن فقط

من میوه میخورم
سبزیجات کاهو
برنج ۱۰ قاشق
شیرینی و شکر نمیخورم
صبحونه تخم مرغ

من قند مصنوعی رو کلا حذف کردم
میوه ام موز و پرتقال چون خیلی قند دارن کم میخورم

میوه مشکلی نداره ک

سبزی ریحون و آبجوش خالی بدون شیرینی در طول روز چند مرتبه بخورید خیلی کمک کنندس.
عدسی و خوراک لوبیا خوبه

سوال های مرتبط

مامان ♥️♥️♥️ مامان ♥️♥️♥️ ۷ ماهگی
مامان معجزهای خدا😍 مامان معجزهای خدا😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان ۶ ماهگی