خانما صبحانه چیا میخورید

۴ پاسخ

نون پنیر گردو ، تخم مرغ ، تخم مرغ با شیر انگور ، سرشیر محلی با شیره انگور
من این چیزا رو بیشتر میخورم

همه چی نون پنیر خیار گوجه یا گردو
ارده شیره
تخم مرغ
حلیم عدسی .

کره بادوم زمینی با موز بخور،حلیم بخور،پنیرگردو بخور،تخم مرغ.اینا خیلی خوبن

حلیم بخور

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۶ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی