کسایی که قنددارین صبحانه چیا میخورید؟

۹ پاسخ

منکه فقط تخم مرغ آبپز🥺🤢

پنیر وکره
پنیر گوجه خیار
تخم مرغ
کره بادوم زمینی با ی ذره عسل
شیره خرما با ارده

تخم مرغ آبپز

من قند ندارم ولی تقریبا هرروز صبح تخم مرغ میخورم

من آخه قرص هم میخورم

تخم مرغ ابپز بهترین چیزه

نون و پنیر گردو
تخم مرغ
وزن بچتون خوبه ؟

من نون پنیر گاهی وقته خیلی کم با چایی شیرین البته قند ناشتام بالا بوده من قرص متفورمین هم‌میخورم

نون پنیر گردو
نون پنیر خیارگوجه
تخم مرغ
گاهی اوقات شیره توت با کره

سوال های مرتبط

مامان ♥️♥️♥️ مامان ♥️♥️♥️ ۷ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۶ ماهگی