۸ پاسخ

دکتر رژیم غذایی گفت دوتا دونه ساقه طلایی با یه لیوان شیر

عزیزم خرما و گردو مغزیجات دلتو میگیره ضعفتو میندازه
منم چون قند دارم آخر شب بد ضعفی دارم

شیر میخورم

خانوما این روزا فقط معده درد دارم طبیعی

معمولا قبل خواب میوه میخورم دیگه تا صبح اصلا ضعف نمیکنم

وگرنه یکم مغزیجات بخور

اگه انسولین میزنی هرچی دوس داری بخور

نون و پنیرو گردو😅

سوال های مرتبط

مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان معجزهای خدا😍 مامان معجزهای خدا😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی