هر آنچه که موجود یاشد
کاهو بخور خیلی خوبه
پفیلا خونگی خوبه
سیب بخور
آجیل
نون جو و پنیر
نون پنیر با خیار سبزی با هندوانه. مویز
اجیل
اگ گرسنم باشه نون پنیر گردو
یا شیر موز
من خرما هسته در میارم رنگینک درس میکنم با کره بادم زمینی ابش میکنم گردو گلوله میکنم میخورم
خرما گوجه خیار کاهو شیره انگور حالاهرچی که پیداکنم میخورم
این منم🤦
مغزیجات. بستنی.بدجور هوس املت و پیاز و آبلیمو میکنم،بین ناهار و شام میخورم. خیییلی مزه میده ب من.
هرچی دم دست باشه باقی مونده ناهار پنیر مربا کره مربا میوه خرما تخم مرغ شربت ژله حلوا شیر
هرچی دم دستم باشه میخورم 😂😂
چای و کیک
شیر
سیب زمینی یا تخم مرغ ابپز
من اگه گشنم باشه ک واقعا میرم غذا میخورم ...ولی حجم کمتر
ولی در غیر اینصورت همون میوه..کاهو ..شیرموز..شیر خالی با خرما ..مغزیجات
من دوباره ناهار خوردم 😅
شیروکیک
من میان وعده تخم مرغ میخورم .یا اگه از ناهار مونده باشه میخورم .نون پنیر .میوه .یا چند تا خرما
موز و کره بادام زمینی
شیرو خرما
بیسکویت و ابمیوه
شیرینی و چای و میوه
شیر و کیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.