خانمای باردار صبحا چی میخورید صبحانه؟

۱۲ پاسخ

من فقط پنیر دوس دارم.همین

من پنیر میخورم با گردو،امروز تخم مرغ ابپز خوردم با گوجه وخیار

صبح ناشتا ۲۱ تا مویز با کلی عق زدن
بعدشم یا نون پنیر گردو یا تخم مرغ یا ارده شیره

پنیر گوجه خیار
پنیر گردو شیر
شیر با جودوسر
عدسی
حلیم
اینارو میخورم تو روزای مختلف

معمولا نیمرو یا املت

من یه لیوان شیروباخرما حلواشکری پنیر

اکثرا روزا تخم مرغ خیلی خوبه تو بارداری مدل های مختلف درست میکنم از چشمم نیوفته

پنیر کم چرب و بدون نمک

تخم مرغ آب‌پز، نون جو خیار و گوجه بدون نمک

شیره وارده، تخمرغ، شیره و کره، هرچی باشه خلاصه😂

من اکثر روزا تخم مرغ آب‌پز میخورم

من که از حالا تهوع نمیتونم تا چند ساعت چیزی بخورم

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیرعلی و آریا مامان امیرعلی و آریا هفته سی‌وششم بارداری
مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۸ ماهگی
مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان ♥️♥️♥️ مامان ♥️♥️♥️ ۷ ماهگی