من هیچی
من ی روز درمیون ی لیوان
من هیچی
من نهایت روزی یک لیوان با لیدی میل بخورم
بیشتر کشک میخورم چون سنگ کلیه دارم مصرف کلسیمم محدود باید باشه
زیاد نمیخورم. دوست ندارم.بیشتر ماست میخورم
هیچی تهوع میگیرم قرص کلسیم میخورم یه روز در میان
یک یادولیوان
من نمیخورم
اصلا نمیخورم ولی ماست و دوغ تا دلت بخواد میخورم
من هر روز صبح یه لیوان
من کشک و ماست کره میخورم
کشک محلی هست
قرص کلسیوم هم که دکتربرام نوشت میخورم
من شیردوس ندارم ولی روزانه ۴تاکشک و۲لیوان دوغ ۱کاسه ماست میخورم
روزی یک لیوان چون شیر دوست ندارم 😅
شبا شیر داغ با خرما میخورم صبحا هم همینطور ،دو لیوان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.