چرا میوه حذف کنی آخه
من هم بارداری قبلیم هم این دیابت گرفتم
میوه هم میخورم
هر وعده یه میوه میتونی بخوری، دو تا با هم نباید بخوری
بین دو تا میوه 1 ساعت فاصله باشه
پرتقال و سیب و خیار قند خیلی کمی دارن
من ناشتام بالا بود
قند ،نبات،شکرمصنوعی ،هرچیزی ک شکر داشته باشه رو حذف کردم
میوه رو نباید حذف کرد میوه اخر شب قند میاره
روزی دو وعدش مشکلی نداره
دکترمن رژیمی کبهم داده نون دوتاکف دست برنج ۱۱قاشق میتونم بخورم.عدسی و اش دوتالیوان.اجیل یک مشت یکی بین وعده صبحتا ظهر یکی همبین عصرتاشب.میوههم سیب پرتقال کیوی یک دونه میتونم بین میان وعده ها بخورم بین هرکدومم یک ساعت باید فاصله باشه.سرساعت هم صبحانه ۸صبح.ناهار۱۲ظهر. شام۸شب بخورم نون هم سنگگ و بربری.خداروشکر کنترل شدتوهم انجام بده درست میشه.برنجم گفت باعدسی میتونم بخورم ک دیرتر گشنم بشه.سالاد هم جز میان وعده میتونم قرار بدم .ماست هم یک ساعت قبل غذا میتونم بخورم ک ناهارم چون کمه کمتر اذیت بشم
ب منم متفورمین داده بعد از ناهار یکی بخورم
بستنی شکلات صبحانه ماکارونی قند مربا حذفشون کردم
اول بگو قندت چند بوده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.