۷ پاسخ

خانما شما چه انسولینی می‌زنین روزی چند بار

من نمیخورم

منم انسولین میزنم.خرما روزی دوتا میخورم

من دیابت دارم انسولین میزنم دکترم اجازه داد خرما بخورم

سه دونه در طول روز مجازه

در حد دو سه تا اشکال نداره روزانه ..... ماکارونی و نان لواش نخور اصلا . و قند مصنوعی خوب نیس

من موقع پسرم دیابت بارداری وابسته به انسولین داشتم .اما دکترم گفت خرما در حد دوتا در روز بخور

سوال های مرتبط

مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۳ ماهگی