علایم مسمومیت بارداری کسی می‌دونه

۳ پاسخ

عزیزم اسهال بعیده به تنهایی نشونه ی مسمومیت بارداری باشه.‌ولی اگه نمیخوای بری دکتر باید خیلی خیلی حواست به کم آبی بدن و حرکات نی نی باشه. دائم مایعات بخور بهترینشم آب هست. موز چندتا دونه بخور اگه مشکل قند نداری. تخم مرغ آب پز سفت شده بخور. هر ساعت هم حرکات نی نی رو بشمار. اگه خدای نکرده حس کردی ضعف داری یا حرکات کم شده برو برات سرم میزنن . ایشالا زودی خوب بشی

مهم‌ترینش سردرد و ورم یهویی و فشار بالاست

سردرد شدید تاری دید ورم غیر عادی که کم نشه فشار خون بالا .

سوال های مرتبط

مامان ❤️nilmah❤️ مامان ❤️nilmah❤️ ۴ ماهگی
مامان رستا💗 مامان رستا💗 ۴ ماهگی
مامان عسل پسری🍯🌰🐣👶🏻🩵 مامان عسل پسری🍯🌰🐣👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان نگار مامان نگار ۸ ماهگی
مامان آیهان وآراز💙 مامان آیهان وآراز💙 روزهای ابتدایی تولد