۵ پاسخ

من تا همین چند روز پیش گلوم افتضاح درد میکرد دهفین هیدرامینذو آب‌نمک قرقره کردم
و عسل تو آبجوش خوردم سریع بهتر شد

من لیمو شیرین میخورم دارم خوب میشم کم کم

دیفین هیدرامین خوبه.من گوجه نمک میزدم وپرتقال ونارنگی اینچیزا نمک میزدم میخوردم.شلغم.دارو هم میخوردم البته رفتم دکتر بهم داد

فقط چیزای گرم بخور

دیفین هیدرامین غرغره کن

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد
مامان تبسم مامان تبسم ۱۴ ماهگی