خانما برای گلو درد چی خوبه بخورم؟😭💔

۷ پاسخ

مایعات گرم
سوپ

اب نمک قرقره کن چندساعت یبار .ابجوش ک عسل ک ابلیمو بخور خیلی خوبه

اب نمک قرقره کن با اب ولرم

نشاسته خوبه

فقط نشاسته

شیر گرم همراه زردچوبه و دارچین و عسل

عناب خشک از عطاری بخر.چایی دم کن بنداز تو چایی.ابشو بخور بعدش خود عنابو بخور

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🧑‍🍼 مامان فسقلی🧑‍🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان تبسم مامان تبسم ۱۳ ماهگی
مامان فسقل💕 مامان فسقل💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمدجونم مامان محمدجونم هفته سی‌وششم بارداری