سلام مامانا برای درمان یبوست چیا خوبه بخورم؟

۱۶ پاسخ

من سه روزه دارم قرص پرودایجست پویا رو میخورم و مشکل یبوستم کامل حل شده
قرص پروبیوتیک هست
باید هر روز نیم ساعت قبل غذا یکی بخوری

من از اول بارداری یدفه پودر پیدرولاکس خوردم با همون یدفه حل شد

منم یبوست دارم دکترم گفت روزی یک قاشق غذاخوری روغن زیتون بخور یا شربتی که بهم داد من آخه نباید فشار بیارم به خودم به خاطر پساری که گذاشتم
به نظر روغن زیتون خیلی خوب عمل میکنه

من همه راه های طبیعی و دارو های مختلفو تست کردم فقط شیاف گلیسیرین راه درمانش بود

کیوی و گوجه سبز

سالاد با روغن زیتون
میوه ها خوبن مخصوصا هندوانه

ناشتا دو لیوان آب ولرم
زردالو

منم تازگیادرگیرشم...بیشترچیزایی که بدترش میکنه نخور...مایعات زیادبخور...یه وعده غذای آبکی...زردآلوی خشک اگه قندنداری...انجیر خیس شده...

روغن زیتون و گوجه سبز برا من خیلی تاثیر داره

انجير توي گلاب شب بزار تا صبح. ناشتا چنتا دونه بخور
مايعات هم بايد خوب بخوري

پر زردالو...انجیر ...آلو
آب هم زیاد بخور
غذات رو هم خیلی بجو..

اب گرم و یه مقدار ابلیمو.. ناشتا بخور

مصرف فیبر و مایعاتت رو زیاد کن اگه منعی نداری تحرک و پیاده روی هم‌خوبه
انجیر و الو هم اگه قند نداری روزی یکی دوتا خوبه

انجیر آلو کیوی گلابی

من خودم البالو خشک بهتر از هرچیزی جواب میده برام

سلام گلم زرد آلو سبزیجات سالاد با روغن زیتون عالیه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد
مامان میلاد مامان میلاد ۱ ماهگی
مامان آقا آروین مامان آقا آروین ۱ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد