۱۰ پاسخ

انجیر و الو بخور یا اگه تاثیر نداشت لاکسی ژل بخور خیلی خوبه من خودم به شدت یبوست دارم ولی انجیر میخورم

میشه یه سوال بپرسم

سلام عزیزم خوبی

میوه های این فصل ک خیلی خوبه برا یبوست‌. انگور هندونه الو انجیر گلابی. من یه عالمه میخورم یبوستم رفع شده

نه من متخصص برام نوشته گفت تا ۳ قاشق هم میتونی بخوری بعد از هر وعده غذایی

فقط روغن زیتون

شیر هرروز ۱لیوان اب فراوون.میوه روزی ۳تا۴عدد متفاوت.روغن زیتون باسالاد یاغذا

هندوانه. قیسی و انجیر که الان فصلشه

انجیر،الو،اب فراوان

هیچ کار فایده نداره تحمل میکنم

سوال های مرتبط

مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دایا مامان دایا هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه مامان هدیه ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان عماد مامان عماد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فاطمه نورا❤️ مامان فاطمه نورا❤️ هفته سی‌ودوم بارداری