ببخشید برای درمان یبوست شما چکار کردید ؟

۱۰ پاسخ

آب زیادبخور درطول روز و میوه هم زیادمصرف کن

منیزیم یکی صبح یکی شب قبل خواب

انجیر بخور
آلو هم خوبه

کاهو
آلو
خورشت آلو
انجیر

لبو
بلال کبابی چون فیبر بالایی داره
الو بخارا
صبح ناشتا اب جوش ی قاشق گلاب بریز با ی قاشق شکر بخور ی کم راه برو

روزی دوتا کیوی رسیده
آب گرم ناشتا
زنجیر خیس شده

یه قاشق کره یا روغن زیتون بخور

آلو بخارا

شربت لاکسی ژل
خاکشیر با آب ولرم و نبات

آلو خورشتی و لبو بخور آب بدنت کم شده هندونه هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان هدیه مامان هدیه ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی