شما با نفخ و یبوست چکار میکنین

۵ پاسخ

واسه يبوست انجير بخور اگه يبوستت زياده به دكترت بگو بهت شربت بدع اگه طولاني مدت يلوست بشي بواسيرت ميزنه بيرون

غذا های نفخ دار زیاد نخور مثل لوبیا و نخود کمتر بخور اگرم میخوری از شب قبل خیس کن چندین بار ابشو بریز بیرون
اگرم خیلی یبوست داری انجیر بزار تو آب ولرم صبحا بخور

سالاد . آلو خشک . زيتون حالا یا روغن یا خودش

الو خیس کن روزی یدونه بخور
انجیر خشک بخور
سعی کن برنجی کمتر بخوری

سازگاری 🤭

سوال های مرتبط

مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان علی کوچولو🐣 مامان علی کوچولو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته بیست‌وششم بارداری