من سرکلاظ نیستم
اما سرویکسم پایینه و یبوست هم دارم و تنها چیزی که باعث میشه روزانه یک یا دوبار دفع داشته باشم شربت گلاب+بیدمشک+ رب سیب هست
هیچ دارو و خوراکی دیگه ایی اینطوری بهم جواب نداده. چون وقتی میخوردم بعد چند روز دوباره انگار دستگاه گوارشم بهش عادت میکرد و دیگه اثر نداشت
اما این شربت رو هرموقع ک خوردم چند ساعت بعد اثرش رو دیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.