سلام. خانوما سرکلاژی شما واسه رفع یبوست چیکار میکنین؟

۱ پاسخ

من سرکلاظ نیستم
اما سرویکسم پایینه و یبوست هم دارم و تنها چیزی که باعث میشه روزانه یک یا دوبار دفع داشته باشم شربت گلاب+بیدمشک+ رب سیب هست
هیچ دارو و خوراکی دیگه ایی اینطوری بهم جواب نداده. چون وقتی میخوردم بعد چند روز دوباره انگار دستگاه گوارشم بهش عادت میکرد و دیگه اثر نداشت
اما این شربت رو هرموقع ک خوردم چند ساعت بعد اثرش رو دیدم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آریا
 مامان آریا  روزهای ابتدایی تولد