۱۱ پاسخ

صبح ناشتا اب ورم بخور خیلی خوبه

ممکن بخاطرقرص هماتیک ک میخورم یبوستم سخت ترشده🫥

روغن زیتون . کیوی .گلابی

سیب بخورید

اهاا ا.مرسی ازهمتون شماهانبودیدمن چ میکردم نازنیا😉😘

شربت لاکسی ژل یا لاکتولوز بگیر بعدناهار یه قاشق غ

شربت مگنی میلک بخور

مشکل من اینجاس هرچیزی باعث رفع یبوستم نمیشه.خودزیتون میخورم همیشه

کاهوبا روغن زیتون
زیتون
انجیر خشک خیس شده
آلو

منم سرکلاژم شربت پی ای جی میخورم بخاطر یبوست شدید

منم همینجوری سرکلاژم و از اولم یبوست شدید داشتم همیشه آب گرم میدم تو پشتم تو شکمم به زور کار کنه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد ،دلارآم مامان آراد ،دلارآم هفته سی‌ویکم بارداری