❌❌❌سرکلاژ❌❌❌
مامانای سرکلاژی یک گروه روبیکا داریم خواستید در کنار ما باشید به این آیدی در روبیکا پیام بدین
@mel4918
من تو هفته ۱۲ سرکلاژ کردم و تا الان خداروشاکرم که این کارو انجام دادم و راحت شدم، گاهی واژن درد داشتم چون فعالیت خیلی زیادی دارم مثل یک خانم عادی کار کردم، که دردش با کگل خیلی کنترل شد.
منم تازه ۴روز سرکلاژ هم غذامو میارن رو تخت شما چن وقته شدین برای سفره میاین غذا خوردن؟
مطلق تنها موندم خونه همه رفتن مهمونی 😬
من صبحی ی کوچولو رفتم خونه مادرشوهر و مامانمم من نسبی هستم دیگ جای نمیرم ولی
درازکش
مطلق
در حال لگن درد و تیر کشیدن واژن وحالت تهوع داشتن😂😂🤌🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.