سلام مامانای سرکلاژی آیا همتون انوکساپارین دارین؟

۶ پاسخ

سلام نه من ندارم

من سرکلاژم ن ندارم استراحتم نسبی

منم سرکلاژ نشدم اما انوکسا دارم🤪🤪🤪🤪

من دارم مطلق

سلام استراحت مطلقم و انوکساپارین دارم

سلام
من که نه
ندارم

سوال های مرتبط

مامان آراد ،دلارآم مامان آراد ،دلارآم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۵ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری