سلام مامانایی سرکلاژی شما رابطه دارین یان؟

۱۰ پاسخ

گلم من سرکلاژ بودم طول سرویکسمم ۲۸ از روز اول رابطه امم داشتم ولی اروم هیچی نشد الان بچم هشت ماهشه به موقعم دنیا اومد

ولی من دارم الان رابطه واسه دخترمم همیشه داشتم تالحظه اخرک ب دنیااومد

ن دیگ سرکلاژدهانه رحم رومیبندن بازرابطه دهانه روبازمیکنه مگ میشه رابطه داشت یه۹ماه دندون روجیگربذارین تاب دنیابیادبچه

نه چجوری داشته باشیم😄😄

معلومه ک نه حالت خوبه؟

نه من از اول نداشتم ،سطحی قبلاً داشتیم اما از موقع سرکلاژ همونم نیس

شما دارین؟

من ک سرکلاژ نیستم تا الان نداشتم😐
انقد که میترسم

بعد سرکلاژ خیلی نیاز به مراقبت هست ، من یک ماهه سرکلاژ شدم استراحت مطلقم

معلومه که نه دختر😶😶😶😶

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۵ ماهگی
مامان قُوَتِ قَلب مامان قُوَتِ قَلب هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد