خانومای سرکلاژی شما استراحتین؟یا ن فعالیت مث قبل رو دارین

۲ پاسخ

من ۱۲روزه سرکلاژ کردم با سرویکس ۱۸ یک هفته اول کلا استراحت بودم ولی هفته بعد که رفتم پیش دکترم گفت درحد کارای روزمره انجام بده تاموقعی که خسته نشی شبی یدونم شیاف اما من خیلی میترسم و نگرانم از ۱۸ بیاد پایین تر زیاد کار نمیکنم درحدیکم راه رفتن توخونه باز میخوابم ...الان نمیدونم دقیقا چیکار کنم از۱۸پایین تر میاد یانه 😔بچمم همش انگار روی واژنم پاهاشو میزنه میگم نکنه اومده پایین تر...شما چی دکتر بهتون استراحت مطلق داده ؟سرویکس چنده‌‌؟

جنسیت چیه گلم؟

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Tala
🐣👧




Tehran مامان Tala 🐣👧 Tehran هفته بیست‌وهشتم بارداری