من ۱۲روزه سرکلاژ کردم با سرویکس ۱۸ یک هفته اول کلا استراحت بودم ولی هفته بعد که رفتم پیش دکترم گفت درحد کارای روزمره انجام بده تاموقعی که خسته نشی شبی یدونم شیاف اما من خیلی میترسم و نگرانم از ۱۸ بیاد پایین تر زیاد کار نمیکنم درحدیکم راه رفتن توخونه باز میخوابم ...الان نمیدونم دقیقا چیکار کنم از۱۸پایین تر میاد یانه 😔بچمم همش انگار روی واژنم پاهاشو میزنه میگم نکنه اومده پایین تر...شما چی دکتر بهتون استراحت مطلق داده ؟سرویکس چنده؟
جنسیت چیه گلم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.