۵ پاسخ

اره
من قبل سرکلاژم تیر میکشید

عزیزم من تاالان نداشتم ازموقعی 18هفته شدم تیرمیکشه واژنم الان 3شبه

اره مخصوصا وقتی شکمم کار نکنه خیلی بدتره

قند بارداریت چنده

اره یه وقتایی تیر میکشه جابجا که میشم بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯🩵 مامان عسلچه🍯🩵 ۸ ماهگی
مامان فسقل مامی مامان فسقل مامی ۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد