دوستان سرکلاژی در چ حد استراحتین

۴ پاسخ

فقط سرویس و هفته یکبار حمام
دوهفته یکبار دکتر پیاده روی نمیکنم زیاد نمیشینم پله بالا پایین نمیکنم

من تا یکماه بعد سرکلاژ کلا مطلق بودم بعد یکماه برای این جنگ مجبور شدم برگررم شهرستان ۱۰ ساعت تو راه بودم
الان استراحت نسبی دارم

من اولاش تقریبا استراحت مطلق ولی الان راستش دیگه رعایت نمیکنم هنوز هم اشپزی و جارو اینا نمیکنم ولی دیگه دراز کش هم نیستم بیشتر جنب و جوش دارم میام و میرم

۲۴ی فقط سرویس😣

سوال های مرتبط

مامان قُوَتِ قَلب مامان قُوَتِ قَلب هفته سی‌ام بارداری
مامان حسنا خانوم مامان حسنا خانوم ۱ ماهگی
مامان امیررضا و آیسام مامان امیررضا و آیسام ۱۱ ماهگی