فقط سرویس و هفته یکبار حمام
دوهفته یکبار دکتر پیاده روی نمیکنم زیاد نمیشینم پله بالا پایین نمیکنم
من تا یکماه بعد سرکلاژ کلا مطلق بودم بعد یکماه برای این جنگ مجبور شدم برگررم شهرستان ۱۰ ساعت تو راه بودم
الان استراحت نسبی دارم
من اولاش تقریبا استراحت مطلق ولی الان راستش دیگه رعایت نمیکنم هنوز هم اشپزی و جارو اینا نمیکنم ولی دیگه دراز کش هم نیستم بیشتر جنب و جوش دارم میام و میرم
۲۴ی فقط سرویس😣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.