مامانای سرکلاژی وضعیت مزاجیتون چطوره؟ یبوست نمیگیرید ؟

۵ پاسخ

میشه بگید سرکلاژ چیه

نه من ک نگرفتم الحمدلله

والا من کلن از وقتی باردار شدم شکمم خیلی روان کار نمیکنه کلی هم خوراکی های ملین میخورم الانم که سرکلاژم نه اینکه به قول شما ببخشید بخوام خیلی زور بزنم ولی خیلی هم روان نیست دیگه نمیدونم ضرر داشته باشه یا نه 😒

سلام .نه اوکی ام الحمدالله .ربطی به سرکلاژ نداره

سߺلام قشنگߺߺم
خوبی؟
درخواست دوستی میدین داشتߺه باشمت؟
من درخواستام پره متأسߺߺفانه 😬🪐

سوال های مرتبط

مامان اهورا🙋 مامان اهورا🙋 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آراد ،دلارآم مامان آراد ،دلارآم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهلا خانم 🩷 مامان مهلا خانم 🩷 ۲ ماهگی