غذاهای ابکی بیشتر بخور سالاد بخور میوه ی کیوی استفاده کن صبح ها ناشتا اب گرم و انجیر بخور
میوه زیاد
شیاف میزارم
کیوی، کاهو، سالاد، شیر داغ، سوپ و فرنی... حلیم ایناا خوبه
منکه شربت میخورم 😐😐
لواشک و الوچه بخور یا شربت لاکسی ژل هر ۸ ساعت یه قاشق با اب فراوان
سلام روغن زیتون میخورم خالی
کیوی میخورم
زور میزنیم تا بیاد😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.