سلام برا یبوست چیکار میکنین؟

۹ پاسخ

غذاهای ابکی بیشتر بخور سالاد بخور میوه ی کیوی استفاده کن صبح ها ناشتا اب گرم و انجیر بخور

میوه زیاد

شیاف میزارم

کیوی، کاهو، سالاد، شیر داغ، سوپ و فرنی... حلیم ایناا خوبه

منکه شربت میخورم 😐😐

لواشک و الوچه بخور یا شربت لاکسی ژل هر ۸ ساعت یه قاشق با اب فراوان

سلام روغن زیتون میخورم خالی

کیوی میخورم

زور میزنیم تا بیاد😂😂

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه کوچولو🐣✨ مامان معجزه کوچولو🐣✨ هفته بیستم بارداری
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی