۹ پاسخ

شربت ام او ام شبی ی قاشق میخورم خ خوبه

انجیر خشک هم با آبجوش نم کن بعد بخور همینجوری خشک نخور اثر ندارع

به من دکتر شربت آلو داده

انجیر بخور
هلو و الو میوه های الان همه خوبه
من صبح به صبح اب جوش کمی گلاب و نبات میریختم توش میخوردم

انجیر خشک

انجیر عالیه

انجیر و برگه زردالو خیس کن شب تا صب بمونه.صب ناشتا بخور

من با قرص اهن اینجوری میشدم ک سر ظهر خوردم درست شدم ولی همچنان بعضی روزا یبوست و نفخ باهامه

میوه و انجیر زیاد

سوال های مرتبط

مامان معجزه کوچولو🐣✨ مامان معجزه کوچولو🐣✨ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حامی👼🏻 مامان حامی👼🏻 ۵ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری